Набиране на документи за назначаване лични асистенти, които ще предоставят услугата лична помощ и кандидат-потребители на услугата, стартира разградската общинска администрация.
Кандидатите за участие в подбора за личен асистент следва да представят:
√ Заявление за кандидатстване (по образец);
√ Документ за самоличност (за справка);
√ Автобиография;
√ Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
√ Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
√ Копие от сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти Копие от документи за допълнителна квалификация (при наличие на такива);
Кандидатите-потребители за участие в механизма могат да бъдат:
– Лицата с право на чужда помощ и определени 90 и над 90 процента трайна намалена работоспособност или вид и степен на увреждане;
– Децата с право на чужда помощ с определени 50 и над 50 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност;
– Децата без право на чужда помощ с определени 90 и над 90 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност.
Кандидатите следва да подадат Заявление с копие от ТЕЛК в Дирекция „Социални подпомагане“ гр. Разград , с адрес: гр. Разград, бул. „Княз Борис I“ 72, за изготвяне на Индивидуална оценка на потребностите за хора с увреждания.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за включване в механизма след изготвена Индивидуална оценка на потребностите за хора с увреждания: заявление-декларация за кандидатстване /по образец/; направление издадено от дирекция „ Социално подпомагане“, с определени брой часове за лична помощ.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени, кандидатите могат да получат в:
👉 сградата на Община Разград, с адрес: гр. Разград, бул. „Бели Лом“ № 37А, ет. 5, стая 506 и стая 510,
👉 документите са достъпни и на официалната интернет страницата на Община Разград: www.razgrad.bg, рубрика „Обяви“.
Процесът на подбор на лицата се състои от два етапа: Допустимост по документи и Провеждане на индивидуално събеседване- интервю.
Документи ще се приемат всеки работен ден от 8.30 до 11.30 часа и от 13.30 до 17.00 часа от 22.07.2019 г. до 20.08.2019 г. в стая 506 или 508
в административната сграда на Община Разград.
За допълнителна информация: тел. 084618 218, Кольо Колев – ст. експерт към отдел „Социални дейности“ и Кадер Мустафова – мл. експерт към Отдел „Социални дейности“ към Община Разград.