Вчера, единадесетокласници от Природо-математическа гимназия в Разград се включиха в първия „Час по щастие“, който е част от новата образователно превантивна програма за утвърждаване на позитивната педагогика, реализираща се по идея на д-р Надие Карагьозова. Специални гости на събитието бяха директорът на професионалната гимназия по селско стопанство „Хан Аспарух“ гр. Исперих – Сали Назиф, Росен Аврамов –директор на Центъра за обществена подкрепа в Рагзрад, Даниела Куртева – директор на ЦУТНТ, Зюлейха Карман – директор на ОУ “Св.П.Хилендарски“, Юнзюле Шакирова – кмет на село Бисерци, Юмгюл Ахмедова – член на УС на НЧ “ Делиорман“, както и домакинът на срещата Мануел Василев- директор на ППМГ „Акад. Н. Обрешков”.
Експертът, провери готовността на бъдещите зрелостници в сутуации, които да покажат колко подготвени са във времето и каква е готовността им да се справят с различни ситуации в цивилния живот. Преди да се запознаят с презентацията, съдържаща в себе си препоръките на родителите и учителската общност, на учениците им бяха поставени задачи да посочат какво се изисква за добрата себереализация и ако можеха да променят нещо в училище, какво би било то. Сред отговорите им преобладаваха усърдност, отговорност, дисциплинираност и други. Срещата премина под формата на дискусия, по време на която имаха възможността да зададат своите въпроси. Проявявайки силен интерес и находчивост учениците, на които догодина им предстои да приключат един важен епат от своето образователно развитие, споделиха за своите бъдещи цели. „Неуспехът не е провал! Иска се вяра в собствените сили и възможности. Успехът идва при подготвения човек.“, сподели още д-р Карагьозова.
В края на срещата тя поздрави ръководството на училището за отворената партньорска политика, която води и връчи грамота „Ползотворно сътрудничество”. Имаше и пожелание от страна на учениците, по –често да виждат и да се срещат с д-р Карагьозова, която определено успя да ги грабне с емоционалната близост, която усетиха от нея. Всеки един от гостите отправи своите пожелания към учениците за целеустременост в преследването и сбъдване на мечтите им.